3.nädal - Uus meedia

Meediakanal, mis kasutab uut meediat oskuslikult

BBC ehk British Broadcasting Corporation - on eelkõige telekanal, mille põhi infoväljunditeks on televisioon ja raadio. BBC kajastab rahvusvahelisi uudised ja seda 24/7. 

Kui vaadata uue meedia platvormide poole, siis BBC kasutab nende hulgast Facebooki, Instagrami, Twitterit, Youtube jpm. BBC rakendab enda uudiseid nii podcastideks, et lahata päevakohaseid teemasi.

Põhjus, miks BBC on laialdaselt levinud mitte ainult Televisiooni kaudu kuid ka teiste kanalite kaudu on sellepärast, et neil on väga mitmekülgsed ja kvaliteetsed uudised ja teemad, mida nad lahkavad iga päev. Twitteris/Facebookis ja ka televisioonis nad tõmbavad inimeste huvi sellega, et näitavad lühikesi kuid väga tabavaid videolõike/heliklippe maailmast toimuvast lisaks podcastides nad kutsuvad endaga suhtlema pidevalt oma ala eksperte.

Mainimata ei saa ka jätta kasutajate kaasamist uudistesse, mistõttu on neil avatud suhtluskanalid kõigis uue meedia platvormidel, mis lubab rahvas oma sõna anda.


Meediakanal, mis paistab lahjem kui enda põhikanalis

The Washington Post - Washington D.C poolt väljastatav päevane ajaleht. Põhikanaliks on ajaleht kui ka veebileht. Ajaleht on tuntud oma põhjalike ajakirjanduslugude poolest.

The Washington Post on uue meedia platvormides ennast ilusti sisse seadnud kuid näiliselt tundub, et uudised on pigem pealiskaudsed ja kokkuvõtvad. Kuna TWP on tundud enda sügavate lugude poolest, mis eeldab mõnevõrra ka lugeja sügavamat hõlmamist ja kaasarääkimist, siis ei ole see väga efektiivselt rakendunud sotsiaalmeedias, kus on paljud teised uudised huvitavamad ja meelelahutuslikumad. Teised lood tihtipeale tõmbavad lugeja kohe enda küüsi jättes TWP uut lugejat ootama ja arvamust avaldama.








Allikad

1 - https://www.bbc.com/news/help-12438390

2 - https://medium.com/jsc-224-class-blog/bbc-world-news-news-coverage-on-social-media-ff1c113b41e6

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

1.nädal - Noppeid IT ajaloost

11.Nädal